lördag 24 november 2012

Idag börjar en Magisk Månad

Idag är det exakt en månad kvar. En lååång men ack så kort, mörkmulen men gnistrande ljus månad full av akut längtan som gör dagarna så långa men ändå så korta så man inte hinner med allt man vill göra.

Magiska Månaden är full pyssel och smussel, tissel och tassel, tingel och tangel, glitter och glögg och bjällerklang. Äntligen!

Nu har jag inte tid med er längre, nu ska jag gå igenom jullådorna för att se vad jag ska ha med till Bosarve nästa helg. Och längta lite till!

2 kommentarer:

  1. Åh!
    Jag längtar också, samtidigt som jag undrar hur jag ska hinna med allt jag vill göra. :)
    <3 <3 <3 <3 <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Planering är nyckelordet när det finns så mycket mysigt att hinna med. Julboken! Julboken! :)

      Radera