lördag 2 november 2013

En trasig helg

Har spenderat exakt hela dagen med huvudvärkenfrånhelvetet. Mest sovit och lidit och tyckt synd om mig själv - jag hade ju tänkt pyssla och plantera och göra fint, men det var liksom inte aktuellt.  Igår jobbade jag halva dagen och var på kyrkogården med lilla mormor resten, så igår blev det inget heller. Trist. 

Det värsta är att jag har haft ont i huvudet och i bihålorna i flera dagar nu, så jag är rädd att jag håller på att bli sjuk igen. Vill inte! Men men, hellre nu än över jul. Och hellre nu än om två veckor, då är det ju dags för Stora Julpysslet här på Bosarve.  Åh vad jag ser fram emot det! Kommer du?

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 kommentar:

  1. Jag kommer! Och jag kommer på stadsvandringen på fredag. Hurra!

    Krya på dig!

    SvaraRadera