onsdag 29 augusti 2012

Vem är du som läser min blogg?

Statistiken avslöjar en ungefär jämn läsarfrekvens. Ett gäng kommer från Facebook, ett gäng från bloglovin' och dylika sajter, ett gäng från sökmotorer och ett gäng från andra bloggar som länkar hit.

Man ser också en spridning över en massa länder,  bland annat har jag en stadig sidvisning från USA, Finland, Norge, Åland, Tyskland, England och Holland.

Det är så klart jätteroligt att folk återkommer dag efter dag, och det gör mig så himla nyfiken på vilka ni är! Kan ni inte skriva en kommentar här och berätta vilka ni är och vad som får er att komma hit om och om igen? Självklart behöver ni inte tala om vad ni heter om ni inte vill!


6 kommentarer:

  1. Jag läser din blogg!!! Trooooget! Genom bloglovin på min iPhone oftast. Tycker du har ett skönt och levande skriftspråk (haha, viktigt i min värld) och intressanta inlägg! Du lever min dröm lite just nu. Så jag sitter här i min gotlandshemslägenhet och lever genom dig. ;D jag vill gärna få läsa ett inlägg om hur man tar skott och planterar pelargoner, samt hur man vinterfärvarar dem på bästa sätt. Ett samlat pelargoninlägg med tips från proffset. :)

    SvaraRadera
  2. Jag är snäll tjej på 36 år som gillar djur och vill ha fred i världen... Och så sitter jag några skrivbord från dig på jobbet :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmmm ... Nä, nu vet jag inte, Linda ... I mitt kontorslandskap finns inga snälla människor ... ;)

      Radera
  3. Och jag är en tjej på 42 somrar som också gillar djur. Fred är också bra, men snäll det vete katten om jag är... Och jag har flyttat från ett skrivbord nära dig, till ett skrivbord närmare kalaskransarna i Sumpan. Fast det vet du ju redan. Att jag läser här vet du nog också, även om mina kommentarer inte står som spön i backen.

    Kram på dig Cizzi!

    SvaraRadera
  4. :) Och jag började följa din blogg efter att du satte ut adressen på ett pelargonforum. Spännande att följa med ert hus och alla blommor :)
    / Mia

    SvaraRadera