måndag 12 augusti 2013

And the winner is ... *trumvirvel*

Det krävdes (inte helt otippat, mig tog det ju nästan ett och ett halvt år), en del ledtrådar, lite tankestyrning och massor av gissningar innan någon gissade rätt på Bosarves första tävling. Allra först att kläcka rätt svar var Anna-Lena, som får ett hedersomnämnande för att hon var så duktig!

Men, som jag lovade, så lottades priset ut bland de som gissat rätt. Ur den magiska hatten drog jag *trrrrrrumvirrrrrvel*:

Cat!

Det känns lite orättvist eftersom hon faktiskt har samma utbildning som jag, så hon hade ju ett inte så litet övertag. Men lotteri är lotteri. Jag får fixa fler tävlingar snart så ni får en ny chans!

Åh ... vill ni veta svaret också?

2 kommentarer:

  1. Tack min vän! Detta innebär att jag helt klart måste ta mig till storstan och hälsa på och hämta mitt pris, eller vad tycker du? Kram

    SvaraRadera
  2. Helt klart, Cat. Helt klart. Välkommen! Kram

    SvaraRadera