tisdag 22 oktober 2013

Beställ handledsvärmare du också!












De gröna fina handledsvärmarna, eller pulsvärmare som de också kallas, på bilden överst levererade jag igår till min kollega L. Snart har jag försett hela avdelningen med vintervärme, vilket kan behövas i vårt ganska kylslagna kontorslandskap.

Många verkar sugna på att äga ett par av Bosarves bedårande handledsvärmare, så jag tänkte öppna för beställning. Köp till dig själv, din partner eller varför inte som julklapp till din frusna släkting?

Mönster
Jag stickar på beställning, och använder traditionella gotländska mönster som bas (så klart). Fördelen är att de går att variera hur mycket som helst, och du kan få en enkel variant eller en mer intrikat med spetsvolang och veck. Har du sett något du absolut älskar kan vi titta närmare på om vi kan fixa det också.

Material
Du väljer själv om du vill ha det varmare och gosigare yllet, eller om du är rädd att det blir stickit (vilket det faktiskt inte är så farligt) och hellre vill ha akryl. Färger pratar vi ihop oss om.

Pris
Utgångspriset är 175 kronor för akryl och 225 kronor för ylle, vill du ha andra material eller väldigt speciella mönster diskuterar vi priset.

Leverans
Porto enligt postens tabell eller direktleverans om det är möjligt. Leveranstid beror på hur mycket jag har att göra, så beställ i god tid om du har tänkt dig julklappar för att vara säker på att få dem i tid!

Hur beställer man?
Hör av dig, helt enkelt. På telefon eller Facebook om vi har varandra där, eller via mejl. Eller varför inte lämna en kommentar här med kontaktuppgift så hör jag av mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar