lördag 30 mars 2013

Glad påsk önskar Bosarve!

Igår var vi hos pappan på påskmiddag och fick allt möjligt smaskigt, inklusive hans fantastiska inkokta lax. Den skulle jag nog kunna leva på resten av livet om jag fick.

Idag kommer hela högen hit på påskmiddag, och då serveras helt enkelt smörgåstårta. Min syster saknas mig, men de två bonussystrarna kommer i alla fall och förgyller min dag. De är fantastiska, de sjöng på vårt bröllop och jag blir fortfarande alldeles tårögd när jag tänker på det.

Nu är det dags att duka. Glad påsk på er, allesammans!

Published with Blogger-droid v2.0.10

2 kommentarer:

  1. Den sista kycklingen den är riktigt mysig.....ser busig ut helt enkelt...jag gillar den skarpt! Busiga ska kycklingar vara!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är han fin? Det är min syster som nosar fram de där finaste kycklingarna.

      Radera