onsdag 26 september 2012

Långhelg hägrar - men först treårsjubileum

Jag har semester i morgon och på fredag. Självklart ska jag åka hem, och maken kommer efter för en lite kortare visit.

Mamman och styvfar är i USA, så jag ska åka och krama lite på min mormor så hon inte känner sig ensam.

I vanliga fall skulle jag ha åkt redan i kväll, men idag är ingen vanlig dag. Idag är det tre år sedan jag och maken träffades för första gången. Förra året gjorde jag en överraskning åt honom där han fick olika delmål att ta sig till. När han väl var framme fick han skicka ett sms för en ny instruktion, tills han kom fram till Akkurat där han fick finwhiskey och finöl och en stor bukett röda rosor. Sedan åt vi deras fantastiskt goda moules och hade en supertrevlig kväll.

I år är det min tur att bli överraskad. Spännande!

Vi träffades på Mötesplatsen (det gjorde faktiskt pappan och hans fru också, och fastern träffade sin man på en annan dejtingsajt). Så visst funkar nätdejting! :)

Hur träffade du din partner?

1 kommentar:

  1. Sejar träffade min underbara, älskade fru på Mötesplatsen (www.motesplatsen.se) för drygt tre år sedan!

    SvaraRadera