tisdag 26 juni 2012

Åhléns har superbra rea

Åhléns har superbra rea just nu, så idag köpte jag en extremt välbehövlig tvättkorg till Bosarve. Den är av tyg, går att klämma ihop så den blir alldeles platt och har handtag så man kan bära med den hem till storstan eller mamman som förhoppningsvis förbarmar sig över oss så vi får tvätta en gång under semestern. Någon tvättmaskin finns ju tyvärr inte på Bosarve.


Dessutom köpte jag en liten kryddhylla att ha bredvid spisen. Jag har dreglat på den länge, men tyckt att det var för mycket pengar. På rea kunde jag dock inte motstå den, och det finns ju inga skåp vid spisen att ha kryddor i, så de står huller om buller på bänken och så slarvar man när man torkar av för man inte orkar lyfta på allihopa.


Visst är de fina? :)


Åh! Jag köpte en liten efterskottspresent till maken också. Han fick ju bara ett enda paket. Men ni får inte veta vad det är förrän han får se!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar