lördag 15 juni 2013

Bråda dagar

Den senaste veckan har minst sagt varit hektisk. Sonen tog studenten i onsdags och i torsdags packade vi in oss tre, lillasyster L och hennes pojkvän F och alldeles för mycket grejer i bilen och åkte till ön.

Igår fyllde min älskade morbror G 60 år och det firade vi hemma hos mamman så att mormor kunde vara med, en mycket trevlig tillställning med champagne, god mat och härligt sällskap. Sedan tog vi med oss min bästa vän J och sonens bästa vän R och anlände Bosarve mitt i natten igen.

Nu sover alla fortfarande, och jag ska baka tårtbottnar innan jag väcker dem. Sedan blir det fullt ös igen i eftermiddag, för nu är det dags att fira sonens student på riktigt.

Håll i er, nu åker vi!

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar