tisdag 22 januari 2013

Testar annan bloggapp

Det har varit tyst från mig några dagar. Jag bytte mobiltelefon, och den"nya" (egentligen gamla) vägrade att blogga med bloggerappen. Jag kunde helt enkelt inte lägga till rätt konto, och i webbläsarvarianten gick det inte att skriva i brödtextfältet. Nu har jag som sagt hittat en annan, och förhoppningsvis funkar den bättre.

På torsdag åker vi till äntligen hem. Det är egentligen bara två veckor sedan sist, men det känns mycket längre. Eftersom vi varit bortresta i helgen skulle jag ha packat efter jobbet de här dagarna, men min mage har packat ihop. Först trodde jag att jag fått maginfluensa, men jag tror faktiskt att det beror på penicillinet jag äter för att inte tanden som ska rotfyllas ska bli jätteinflammerad. A-fil i långa rader verkar hjälpa en aning, tack och lov.

Med packandet blir det däremot si och så. Jag har ont i magen, mår illa och blir kallsvettig vid minsta ansträngning. Så jag tar en sak i taget och bär försiktigt till lådan. Sedan får jag vila. Igår bar jag tre, idag är jag lite piggare och hoppas på att orka fyra till.

Åh. På torsdag ska jag till tandläkaren också. Men man har backat från den planerade rotfyllningen till en grundlig undersökning för att kunna laga allt på en gång under narkos. Det känns helt okej.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar