tisdag 29 januari 2013

Jag är så trött så trött så trött

Det här året har varit alldeles för intensivt. Alldeles för mycket att göra på alldeles för få människor (av olika anledningar), makens brutna ben som gjorde att all markservice landade på mig och den för mig mentala och känslomässiga påfrestningen av trasiga tänder. Det håller på att ordna upp sig så smått, men jag är så in i själen trött. Så trött så trött så trött.

Jag längtar efter vår och sol och långhelger. En chans att återhämta lite energi så jag kan stänga av autopiloten och gasa på lite igen. Jag gillar ju när det händer grejer och tempot är högt, men det finns gränser för allt. Och jag är så trött ...

Published with Blogger-droid v2.0.10

4 kommentarer:

  1. Styrkekramar kommer här! Jag är så glad att du har ditt paradis att återhämta dig i.

    SvaraRadera
  2. Cizzi! Vilan är en aktivitet man ibland glömmer. Glömmer man den för länge säger kroppen ifrån själv en dag! Planera in vilostunder!!!!!! Man måste ha lite marginaler i tillvaron som ger plats åt sådant som bara dyker upp....typ dina tandbekymmer. Höj blicken och se den dagen då allt är klart. Många kramar och du vet var bubbelkaret finns.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, bubblor! Jag kommer snart tillbaka! =) Kram

      Radera