fredag 4 januari 2013

Är det slut redan?!

Idag är sista semesterdagen för den här gången. På söndag åker vi till Stockholm igen. Jag fattar inte var tiden tar vägen!

Måste plocka bort julsakerna innan vi åker hem, det kan ju liksom inte vara jul hur länge som helst här när vi är borta. Tror det får bli på söndag, det sista vi gör liksom. Det är ju så otroligt mysigt här, så jag vill njuta av det så länge som möjligt. Får se till att försöka göra så mycket annat som möjligt klart tills dess istället.

Idag ska maken åka till stan. Jag tror jag ska passa på att sätta på julmusik och pyssla runt en massa under tiden. Förbereda så mycket som  möjligt inför resan. I morgon kommer sonen och svärdotter E. Vi siktar på sällskapsspel, korvgrillning och mys. Det ska bli gutt, jag har saknat honom mycket.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar