söndag 16 december 2012

Eskilstuna-jul

Igår var vi hos svärmor K och svärfar O och firade jul,  eftersom de tyvärr inte kunde komma med till Bosarve. Först var vi på ett fantastiskt mysigt ställe och åt julbord (mätt mätt mätt, varför lär man sig aldrig?), sedan hade vi liten julklappsutdelning.

Tänk att fina tomten hade kommit ihåg både blommiga träskor och den fina blommiga retroradion jag önskat mig! Tusen tack, tomten! Dessutom fick vi en dammsugartillsats som man dammsuger sot ur öppna spisen med, och en massa annat fint förstås.

Jag har bara tänkt på tandläkaren kanske tio gånger om dagen de här dagarna. Det är väldigt väldigt ovanligt. Jag måste ha haft jättetrevligt. Dessutom är jag lättad av att jag ska få drickaknark. Just nu känns det nästan okej, fast jag vet ju att det inte kommer att göra det på tisdag. Fan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar