tisdag 18 december 2012

Det var en jävla pärs, men nu är det över!

Jag gjorde det. Jag klarade det. Jag lever. Och jag lagade till och med mer än jag behövde just nu.

När man ändå legat sömnlös, tvingat sig dit, gråtit sig fördärvad och genomlidit alla bedövnings sprutor kunde jag lika gärna låta dem ta bort allt amalgam ur den trasiga tanden istället för att göra allihopa en gång till sedan.

Drickaknarket var dock helt värdelöst. Nästa gång vill jag ha riktigt knark. Då ska jag rotfylla. Om jag törs ... :(

Men nu är det här en skön syn. Nu ska jag bara fira jul och inte tänka på tandläkaren på tre veckor. Minst.


4 kommentarer:

  1. Bra! Tänk nu inte på den här skiten utan på hur mysigt du kommer ha det. Du och Lilla Familjen. Njut av livet på ön. Där du hör hemma.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, här hör vi hemma. Jag längtar så efter att flytta hit!

      Radera
  2. Jag är så stolt över dig! <3
    Ha en underbar juletid nu!

    SvaraRadera
  3. Tack! Jag är också stolt över mig!

    SvaraRadera